K: Here Comes the Sun

Woh nu va det längesen!

Men better late than never, haha!

Axel
När jag ska luta mej mot något finns du där,
en skuldra som jag&flera håller väldigt kär! (hehe)
Men inga shoulderskämt ska jag nu dra,
denna dikt ska bli riktigt riktigt bra!
Dock torra skämt jag gillar mycket,
ska de inte få dominera i detta stycke!
Från snudd på pottis, året va 2004,
låter du idag vaxet ditt håret styra.
Men du är sötast i den naturliga looken,
då ser du ut som tönten med näsan i booken!
Haha, Axel, Axel, du är cool!
Du förgyller dagen som en skinande sol!
Lite rim har det ändå blivit,
och allt är tillägnat till dej, det jag har skrivit!

image142

Nostalgi...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0