K: It's Been a Hard Day's Night

Och hehe, det va lite fubbigt det där i morse...
egentligen hade jag hunnit i tid till EA
om det inte vore för att jag hade glömt att jag ställde fram klockan 5min...

Så imorse när jag tittade på klockan insåg jag att jag inte skulle hinna springa till bussen...
Men det hade jag ju egentligen hunnit om jag kommit ihåg att min klocka numera går 5 min i förväg!

Klantigt...

Nu på bussen hem träffade jag min granne...
och innan det så satt jag och tittade på ett punkpar,
killen hade en säkerhetsnål i läppen!

Svenska YLE/Loppshop

Alltså, hur pussas man då!?

För er som är intresserade finns en fejkvariant på denna sidan!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha jadu Karin, hur pussas man då? inte lika mysigt iallafall kan jag tänka mig! :) eller vem vet, smaken av stål kanske är jättegod? haha :P

2009-03-31 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0