K: Typiska tranbär...

Och mer eller mindre precis precis efter att jag skrev mitt senaste inlägg så slår Mr Migraine till...
USCH vad jag HATAR migrän!
Nu är jag uppe på benen igen men kvällen blev ju inte som planerad direkt... :(
Istället väntar hemmakväll med jaa plugg...usch igen!

Min kära syster kom nyss hem från innebandy-SM, hon har blivit slagen i huvudet med en klubba...
Våldsamt! Haha!
Löpning blir liksom aldrig så farligt...
eller jo förresten man kan ju bli "spikad" eller ramla...



Känner någon igen sig?! ;)

Nu spelas Ram Di Dam igen!
Alltså jag är stormförjust!

Oj men hallå! Det är ju Gossiptjejen på kanal 5...how could I forget?!
Måste helt klart rusa!
Tchüss!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag måste säga att bilden är underbart snygg

2009-03-01 @ 21:23:29
Postat av: Jennifer

Åh nej, blev det ingen middag med tjejerna? :( va tråkigt! Och gud va snäll du är mot din syster må jag säga.. haha skratta åt att hon har blibit slagen i huvudet! Det trodde jag inte om dig!

2009-03-02 @ 21:34:51
Postat av: Jennifer

oj va fint jag stavar också, blivit ska du ju vara!

2009-03-02 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0