K: I'm Walking On Sunshine...

And it started med en "glömd" husnyckel!
Ja alla som har råkat ut för mig idag har fått höra det,
jag gnällde lite när jag märkte att jag inte hade fått med mej min husnyckel till skolan...
och speciellt som jag visste att det skulle ta åratal tills någon skulle komma hem...

Men då blev det en Malouka-dag av det hela!
Och den kan jag säga va inte helt fel! :)
Har ni förresten märkt att det nästan har varit vår idag?

Efter ett besök hos två andra godingar (Marta and Linus)
så trallade vi iväg för lite stanspan...
(en väska och byxor har utökat min garderob, mucho nice!)

Sen begav vi oss på jakt efter en elektronikaffär för Marrs PA,
mycket intressant!



...kan någon gissa vad denna heter?

Och lite halvfika bidde det änna i form av chocolate!
Mums!

Dessutom tror jag att jag såg en skymt av 1/5 av Ram Di Dam!
Råtufft! :)



Och nu på bussen hem så hittade jag husnyckeln...
så egentligen hade jag ju kunnat åka hem
och tagit itu med matte&PA...

men jag föredrar HELT KLART dagen som den blev!
Nu längtar jag efter sommaren som bara den! :)



Till Lois! ;)

Nope nu ska systern&I laga mat!
Ciao buddies!

Kommentarer
Postat av: Marre

Tihi, jag antar att jag inte får gissa! ;P

Det var en underbar dag indeed! (trots att våren var som bortblåst där på slutet!)

2009-03-05 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0