M: 9,5

Hola!

9,5 grader, yepp, så varmt har det varit idag, i alla fall hemma hos mig!
Underbart, nu måste väl ändå våren vara här! :-)
Om det kommer snö någon mer gång innan påsk lovar jag att göra ngt galet, ni får bestämma vad!
(Dock inget nakenspringande längs Avenyn eller liknande, that's too crazy!)

Dagen började riktigt bra, jag storstädade mitt rum från tak till golv, skrubbade och gnodde.
 Men där stannade också produktiviteten. Hade tänkt arbeta som en gnu på mitt PA, jag har skrivit en mening...
Det går bara inte!
Gick ner till affären för att handla lite godis för att peppa mig med. Nu är godiset slut, innan jag ens har öppnat mappen..

Well, ikväll är det premiär för nya Robinson, vilket jag dock är aningen skeptiskt inställd till. Tror inte att det kommer leva upp till vad det var när det började på svt på det ljuva 90-talet...
Men faktum är att om det är en dokusåpa jag skulle kunna tänka mig att ställa upp i skulle det vara just den!
Lite roligt är det dock att årets deltagare hamnade i ett träsk med myggor istället för på en solig sandstrand ;-P




På tiden det begav sig!

Puss på er allesammans!

Och just det! S-unit, sluta lägga ut bilder på glassar på eran blogg! Fasiken alltså!

Kommentarer
Postat av: Selma

Du skulle så passa in! That show's made for emmaria!:D Hmm so you're sick of our icecreams.. jag har en daim cheesecake som väntar på mig i frysen, vad sägs om en bild på den då? Hahha muhahaha puss!:D

2009-03-21 @ 21:53:37
URL: http://esundes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0