M: F

Puhpuhpuh!


Vilken klant jag är! När jag hämtat ett glas vatten förut lyckades jag skvalpa över på tangentbordet till min bärbara computer och självklart bestämde sig F-tangenten för att sluta fungera... Typiskt!
Men jag tänkte äsch, den funkar nog igen så snart vattnet torkat upp! Vilket den också gjorde :-)
Men det slutade inte där, åhnej... När jag satt och skrev som bäst fick F-tangenten ett eget liv
Det var som om en osynlig gubbe satt och höll inne den.
Så höll det på i en kvart ungefär... Innan jag hämtade the hårtork och NU är problemet löst... Hoppas jag...

Så spännande man kan ha när man skriver PA liksom!

För övrigt så sög svenska ordförståelsen på högskoleprovet något så enormt!
Någon mer än jag som gissade på i princip alla?

Och till S-unit, jag åtar mig gärna uppdraget! Kom på vad ni vill ha and I will fix så gott jag kan! 



Undra vad F:et står för...


Kommentarer
Postat av: Selma

Aah, jag gissade mig igenom Hela delen haha! Det blev 18/40 där, lyckades gissa rätt på hälften iaf! :D Men hur gick de resterande delarna då? Synd att vi inte lunchade tillsammans uf uf!



Puss på dig!



P.S Jag ger lösenordet till bloggen på msn hihi:)

2009-03-29 @ 18:17:25
URL: http://esundes.blogg.se/
Postat av: Karre

Fin tror jag! :)

2009-03-30 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0