M: i-landsproblem

Buenos dias!

Stort grattis då till Daniel Tynell som vann Vasaloppet. En helt klart värdig vinnare!
Någon gång ska jag själv åka, det är på min to-do-list innan jag dör!

Nu har jag suttit en låååång stund och försökt sätta mig in i hur man bygger en "solcells-batteriladdare", som ju är en del av mitt projektarbete. tyda.se är min nya bästis, sitter och slår upp var och vartannat ord (teknisk engelska är ju inte direkt min starkaste sida)! Dock har sajten ett kraftig störningsobjekt! En reklamannons med inga mindre än Anna Book och Pernilla Wahlgren med döttrar som står och viftar... Pust!
Finns det ngn i hela Sverige som tycker om Pernilla Wahlgren??? Jag har då aldrig stött på någon iaf...

Dagens i-landsproblem I guess!



Till min stora förvåning verkar det som om svt faktiskt funnit en värdig ersättare till Oldsberg i På Spåret!



Yes box, ingen mindre än Kristian Luuk... Känns nog som om han ska kunna hantera det riktigt bra!


Nu blir det lite städning av rummet innan det bär av för att träna mot kvällningen!
Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Karre

Haha tänkte änna att du skulle like-a att tåget får Luuk som förare! ;)

2009-03-01 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0