M: Sommar eller vinter?

Godafton!

Sommar eller vinter? Svaret är självklart för mig, sommar (och visst kändes det som om vi hade börjat färden dit idag, en liten stund iaf, när solen tittade fram :-)
Men, nu var det inte årstider det här gällde utan solceller... Jag kan inte bestämma mig om jag ska ha en vintercell eller en sommarcell (skillnaden är att vintercellen är dubbelt så stor, eftersom solen inte lyser lika starkt då...)
Jag kan ju knappt ens bestämma glass i affären eller vilken film vi ska se på bio...
Så det här innebar ju lite beslutsångest...
(Vill inte tänka på hur det kommer bli när jag ska skicka in ansökningarna till utbildningar och dylikt sedan :-S)

Ja, för övrigt har det varit en lovely Maloukadag! Minst sagt!
Nu har ju Karre redan bjussat på det mesta av dagen, så av mig får ni en somrig bild istället!



Solfreak I am!

By the by...



Nyponsoppa är sjukt underskattat! Och den ska drickas KALL!

Nu blir det lite mer projektarbetande innan jag kryper ner i sängen med ett mysigt avsnitt av favvoserien Ed att somna in till :-)

Godnatt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0