M: This life is a bittersweet symphony...

Buenos dias!

Då var man uppe igen efter ännu en köldnatt. Nattens outfit bestod av mjukisar, tröja, stor, fet, stickad tröja, duntäcke och flispläd... Ska det verkligen vara så?

För övrigt hade jag en konstig dröm i natt. Eller ja, det konstiga var att jag drömde exakt samma sak precis hela natten; jag satt på ett berg och tittade ut över ett hav. Hela natten!

Till Rorre:

 

En tvättäkta gråsparv, för det är ju en sån du är ;-)

Nu får ni ha en superb dag och hitta på ngt roligt, själv blir det projektarbete för hela slanten (om jag nu kommer igång ngn gång vill säga!)

Püss!

Kommentarer
Postat av: Karre

Haha, vad hände med ostbågen?! ;) HAHAHA!

2009-03-07 @ 10:28:56
Postat av: R

personangrepp? :)

2009-03-07 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0